|
New Document
Oprócz siedmiu deathmatch'ów mamy jeszcze do wyboru cztery poziomy, na których walka toczy się bądź to o obronę jakiegoś punktu strategicznego, bądź to o jego zdobycie
Cel - infiltracja zbombardowanego miasta i zniszczenie działa (Flak 88). Otoczenie - leje, zniszczone chałupy oraz kościół pełniący funkcję dowodzenie dla wojsk osi. Dodatkowe informacje - ruiny domów świetnie sprzyjają poukrywanym snajperom, natomiast wąskie uliczki stwarzają duże prawdopodobieństwo spotkania się czołowo z rakiet.
W przeciwieństwie do poprzedniej misji dziejącej się na otwartym terenie, ta stwarza mocne wrażenie klaustorofobiczne. Cel - dotarcie do pomieszczenia odpalającego rakiety i zdemolowanie go wraz z samą rakietą. Chociaż samo dotarcie do rakiety wydaje się rzeczą prostą, nie należy zapominać, iż po podłożeniu bomby należy wyjść z tego wszystkiego z życiem.
Poziom przeniesiony w zasadzie żywcem z single playera jest chyba najlepszym levelem jaki w ogóle pojawił się na multiplayerze. Cel - zdobycie plaży, a wraz z nią zniszczenie dwóch faszystowskich działek siejących postrach. Pamiętać należy o czasie. Warto wyjaśnić, iż początkowo przytłaczająca przewaga Niemców daje się mocno we znaki, z czasem mocno się kurczy - ogrom tego levelu albowiem sprawia spore, naprawdę spore trudności w obronie.
Ostatni, ale z pewnością nie najgorszy z poziomów. Celem jest obrona wyżej wymienionego mostu - tym razem w roli głównej alianci. Po stronie szkopów zaś stoi zadanie podłożenie dwóch bomb. Otoczenie - snajperom się tu z pewnością spodoba.
Życzę miłej zabawy.
-------------------------------------- Autor: [FPP]SavageMarine Aktualizacja: 04·12·2002 - 11:01
: DRUKUJ
|
|