f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · m·o·h | MoHRad | Konfiguracja

MoHRad

Konfiguracja

Wprowadzenie

Na początku musisz zgromadzić następujące rzeczy:
MoH Radiant
MoHPile or MBuilder (Front end compile assist programs)

Możesz je pobrać tutaj

Przed rozpoczęciem pracy należy stworzyć sobie odpowiedni katalog na dysku gdzie będziemy przechowywać wszystkie materiały. Nazwij go „maps”. Następnie wewnątrz utwórz dwa foldery o nazwach: „dm” – dla map typu DeatchMatch oraz „obj” – dla map Objective. W tych miejscach będziemy umieszczać projekty.

Instalacja

Po pierwsze powinieneś zainstalować grę MoH. Obecnie stworzono tylko jeden edytor do tej gry, a nazywa się MoH Radiant. Aby zainstalować to narzędzie uruchom MOHAATools. Podaj miejsce, gdzie pliki mają zostać wypakowane. Może to być: C:/Program Files/MOHAATools.
Zaraz po instalacji należy skopiować plik entdefs.pk3 z folderu gdzie jest edytor do katalogu “main”, gry MoHAA.

Odpal MoH Rad. Powinieneś widzieć podobny obraz jak ten poniżej.




Wejdź do menu: File->Project Settings, a wygląda to tak:




Wprowadź następujące wartości:
basepath: c:/program files/ea games/mohaa/
mapspath: c:/program files/ea games/mohaa/main/maps
autosave: c:/program files/ea games/mohaa/main/maps
rshcmd: zostaw puste!
entitydir: code/
modelmask: *.tik
moddir: main


Katalog: c:/program files/ea games// jest folderem gdzie zainstalowałeś grę więc może być trochę inny niż ten przykładowy.

Następnie przejdź do: Edit -> Preferences:




Zaznacz opcję "Paint Sizing Info". Nie zapomnij kliknąć w "Show Non-Shader Images". Teraz wypełnij pole: "prefabs path". Ustaw je na: c:/program files/ea games/mohaa/prefabs. Na końcu poczęstuj program OK.

Zakończenie

Twój program został skonfigurowany I jest gotowy do pracy. Jeżeli nigdy nie słyszałeś o UTed albo Worldcraft to się nie martw ponieważ szybko nauczysz się obsługi tego skomplikowanego narzędzia. Teraz pozostaję ci przejść do drugiej części czyli „ Najprostsze konstrukcje”.






Temat Autor Data  
Skleroza czy co?
Rookie One 02·12·2002-03:01  
skąd można to ściągnąć?
mario 02·12·2002-06:01  
biiiig probloem :)
JEDI KING 02·12·2002-05:01  
Odp: Hmm....
|BB|Piter 05·12·2002-13:00  
Odp: Pk3
Clansman 07·12·2004-14:02  
don't worry
[FPP]McCout 02·12·2002-06:01  
Problemy z linkami
Amdir 04·12·2002-13:01  
Odp: Z TAD MOZESZ SCIAGNAC....
|BB|Piter 05·12·2002-13:00  
Link
[S^H] Terminator 09·12·2003-06:01  
pomuscie bo wlasciciel pozyczy...
olek1994 10·12·2004-01:02  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]McCout
Aktualizacja: 02·12·2002 - 03:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Czwartek · 28 Marca · 2024
Strona wygenerowana w 0.075983 sek.