f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · m·o·h | Medal Of Honor | Pojazdy

Medal Of Honor

Pojazdy

New Document


FOCKE - WULF FW 190




Mały FW 190 był jednym z najlepszych myśliwców II wojny światowej. Zaprojektowany przez Dr.Kurt'a Tank'a, zwinny, szybki i dobrze uzbrojony "ptak-rzeźnik" już po krótkim czasie wykazał swą wyższość nad wszystkimi alianckimi myśliwcami tego okresu, w szczególności w starciach na małej i średniej wysokości. Wszystkich FW 190 wyprodukowano 20001





KING TIGER TANK ("TIGER II")




Czołg tak potężny, śmiercionośny a jednocześnie paliwożerny, ciężki (o ile dobrze pamiętam niewiele mostów w Europie mogło wytrzymać jego ciężar) i powolny. A jednocześnie ma coś w sobie. Nie da się w końcu zaprzeczyć, że Tiger II otworzył nowy rozdział w historii broni pancernej. No ale zacznijmy od początku:. Wszystko się zaczęło kiedy mister Speer w styczniu 1943 zlecił opracowanie nowego modelu czołgu Tiger. W październiku powstały dwa prototypy: VK 4502 (P) oraz VK 4502 (H), pierwszy był projektu Porsha a drugi Henschla. Jednostka napędowa w obu prototypach była identyczna jak w Tiger I co nieco dziwi. Do produkcji seryjnej, która miała rozpocząć się w grudniu wybrano czołg Henschla. Charakterystyczną cechą Tygrysa Królewskiego jest jego oprofilowana płaska wieża, co znacznie zmniejszyło podatność na uszkodzenia wywołane ogniem przeciwnika. Czołg był niemalże nieosiągalny dla żadnego czołgu amerykańskiego czy brytyjskiego. Co najwyżej wprowadzony w połowie 1944 radziecki IS-2 miał niewielkie szanse.




M4A4 SHERMAN TANK




Średniej wielkość czołg, może osiągnąć prędkość do 30 mil na godzinę. Nie miał prawie żadnych szans w pojedynku z siłą i kalibrem dział niemieckich czołgów, opancerzenie było zbyt cienkie. Ważył 35000kg, uzbrojony w działo kaliber 75mm, które z odległości 500 jardów potrafiło przebićpancerz o grubości 3.7 cala. W skład uzbrojenia wchodziły jeszcze 3 karabinki maszynowe. Sprzodu miał pancerz grubości 2.8 cala, po bokach 1.6, a na tyle 1.4 . obsługiwało go pięciu ludzi.
Sherman M4A4 był nawet dla najsłabszego z niemieckich czołgów Panzer IV nie stanowił zbytniej trudności do bycia wyeleminowanym, jego przeciwnicy dysponowali o wiele potężniejszymi działami. W walce z Panther'ami i Tiger'ami z pancerzami frontowymi wynoszącymi od 4.0 do 4.8 cala grubości w ataku frontalnym, nawet z bliskiej odległości nie mieli szans. Za to czołgi III Rzeszy mogły strzelać nawet z dalekich odległości rozwalając Shermany.
Zastanawiacie się jak Alianci wygrali z Niemcami skoro czołgi po stronie aliantów były tak słabe. Ich zaletami było to, że było ich jak mrówek, wyprodukowano ich, aż 49000 ( było ich więcej niż wszystkich niemieckich czołgów wyprodukowanych podczas całej II wojny światowej) i cechowały się zwrotnością i prostotą obsługi.
Jak Sherman mógł rozwalić Tiger'a II-ego ??? Jak nie został trafiony od razu przez Tigera to przy nalewaniu kawy kolegom z załogi przez niemieckiego żołnierza, gdy Tigera dostał to mógł zdeka drgnąć i kawa mogła polecieć i poparzyć ekipę panów w Tigerze, wtedy gdy Niemcy wycierali kawkę z siebie Sherman miał jedyną szansę zniszczyć Tigera podjeżdzając od tyłu i rozwalając z działa tylni pancerz który był najcięższy.





GMC TRUCK




Cieżarówka firmy GMC, o napędzie 6 x 6, zwana 'Jimmy". Wybudowano ich około 562.000 w samych zakładach General Motors Company. Inni producenci wyprodukowali ich około 250.000 . Były także wersje z "paką" cysternianą, zbiornikiem wodnym, teatrzykiem dla żołnierzy lub małymi warsztatami.





P-47 THUNDERBOLT AIRPLANE


P-47 "Thunderbolt" był ostatnim myśliwcem z linii zapoczątkowanej samolotem Seversky P-35. Początkowo projektowany jako lekki myśliwiec przechwytujący, wykonany został ostatecznie jako myśliwiec eskortujący. Pierwszym zbudowanym prototypem był P-47B, który wykonał lot 6 maja 1941 roku. Zaopatrzono go w silnik Pratt-Whittney R-2800-21 (2000 KM) i 8 karabinów maszynowych 12,7 mm wbudowanych w skrzydłach. Wersja ta posiadała słabe wznoszenie i niewielką zwrotność. Pod koniec 1941 roku powstała wersja P-47C z dłuższym kadłubem.
Najliczniej produkowaną wersją była P-47D. Zaopatrzoną ją w silnik R-2800-59 z wtryskiem wody. Wersja ta posiadała szereg odmian: z dodatkowymi zbiornikami podskrzydłowymi, z różnymi zestawami zaczepów bombowych, itp. Począwszy od wersji P-47D-25 wprowadzono kroplową osłonę kabiny i cieńszy kadłub w części ogonowej. Wzmocniono także zaczepy do zewnętrznych zbiorników paliwa. W wersji P-47D-27 wprowadzono małą płetwę grzbietową
Thunderbolt'y w wersji D produkowane w zakładach Curtiss oznaczono jako P-47G. Oznaczeniem TP-47G oznaczono dwumiejscową wersję Thunderbolt'a. Wersję tę wybudowano w ilości dwóch egzemplarzy. Poza stadia prototypu nie wyszły modele: XP-47E zaopatrzony w kabinę ciśnieniową, XP-47F ze skrzydłami o profilu laminarnym, XP-47H - wersja z silnikiem Chrysler XIV-2200-1. "Podrasowana" wersja XP-47J osiągnęła prędkość 811 km/h.
Wersję P-47M zaopatrzono w silnik R-2800-57 (2800 KM). Pozbawiono go zaczepów bombowych. Jego przeznaczeniem było przechwytywanie niemieckich bombowców i bomb V-1. Ostatnią wersją produkowaną seryjnie była P-47N. Zwiększono w niej rozpiętość (12,98 m), dodano zbiorniki paliwa (zasięg 3800 km) i zwiększono płetwę grzbietową.
Ogółem wyprodukowano 15500 maszyn.





M3 HALF TRACK




Była to pół ciężarówka T14 której prototyp produkowany był w późnych latach 1930, a już pełna wersja tzn. zawierająca różne karabiny, działa, wyrzutnie, działa przeciwlotnicze. Był on stworzony do przewożenia ludzi, atakowania słabych oddziałów, dobrze spisywał się na drogach pagórkowatych, pofałdowanych, nie dużych górkach. W poruszaniu się po terenach dla normalnych wozów trudnych do przejechania pomagały mu w znaczącym stopniu gąsienice zamontowane z tyłu zamiast kół. W szoferce mieściło się 3 ludzi, a na "pake" mógł wziąć do 10 żołnierzy.





HIGGINS BOAT (LCVP)




Jest to łódż desantowa zbudowana z drewna i żelaza, mogąca przewozić w pełni uzbrojonych żołnierzy, artylerie i inne zmechanizowane oddziały.
Dzięki tym łodziom lądowania w Normandii, Guadalcanal,Tarawa, Iwo Jima, Okinawa, Leyte i Guam były w ogóle możliwe.





PZ. KPFW. VI "TIGER" TANK




PzKpfw VI "Tiger" co tu dużo mówić chyba jeden z najbardziej znanych i najlepszych czołgów niemieckich z okresu Drugiej Wojny Światowej. Stanowił koszmar dla alianckich czołgistów, a w szczególności załóg Shermanów. Początkowo czołgiem ciężkim był Pz IV lecz po konfrontacjach z ruskimi KW-1 i T-34 uznać go można za zaledwie czołg średni. Dlatego też w maju 1941 zaczęto konstruować i pierwsze modele Tygrysa.
Ważył 57000kg. Załogę stanowiło 5 osób. Był wyposażony w silnik Maybach HL 230 P 45. Mógł pomieścić 534 litry benzyny. Prędkość zależnie od terenu wynosiła 38km/h na płaskich powierzchniach, a na nierównościach od 10-20 km/h. Na jednym baku mógł pokonać dystans do 140km. Jego długość wynosiła 8.45m, szerokość 3.6m, a wysokość 2.93m . Wyposażony w działo 88mm KwK 36 L/56 i 3 karabiny 3 x 7.92mm MG-34/42. Pocisków do działa miał na pokładzie 92, a amunicji do karabinów 4500-5700 pocisków.










Temat Autor Data  
KODY
Rysiu 08·12·2002-01:02  
Odp: Odpowiedz
Mistrz_AQD 01·11·2002-01:01  
Odp: Odpowiedz
Stasiek 02·11·2004-18:01  
Odp: MOHAA
bujes 01·12·2006-15:01  
są kody do multiplayera
juras 03·12·2003-02:01  
MEN!!!
Edler 02·12·2004-06:01  
Jak włączyć gre z dodatkowymi ...
Spyro95 07·12·2004-19:01  
Odp: To są kody do MOHAA
Spyro95 07·12·2004-19:01  
Odp: EE BRAWO
Stasiek 02·11·2004-18:01  
dobre
GRAND 07·12·2005-02:01  
klucz instalacyjny do medal of...
Mati lolek 01·12·2006-20:01  
Odp: klucz
mati 03·12·2006-00:01  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]McCout
Aktualizacja: 05·12·2001 - 16:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Sobota · 20 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.086773 sek.