|
Na pocz¹tku chcia³bym wspomnieæ, ¿e solucja zosta³a npisana dla pierwszego stopnia trudnoœci wiêc dla osób nie mog¹cych sobie poradziæ z podstawowymi taktykami tej gry. Myœlê, ¿e takich osób jest niewiele ale w koñcu nikt nie jest doskona³y.
Poradnik bêdzie siê ukazywa³ w czêœciach. Na razie dostêpny jest opis przejœcia pierwszej misji czyli „Arzew”.
Akcja zaczyna siê w momencie jak Niemiec zobaczy podrobione papiery. Wyskakujecie wtedy z wozu i robicie porz¹dek ze stra¿nikami. IdŸ za kolegami ze swojej dru¿yny bo oni znaj¹ drogê. Nie musisz siê wyrywaæ no przód gdy¿ poradz¹ sobie, lepszym rozwi¹zaniem jest ochrona „ty³ów”.
Zawsze kieruj siê w t¹ stronê, któr¹ wskazuje kompas. Czytaj tak¿e treœæ zadañ [ Tab]
Kiedy dojdziecie na dziedziniec, gdzie na dachach s¹ Niemcy musisz sprawnie i celnie do nich strzelaæ. Po chwili jeden z wrogów otworzy zakratowane drzwi, a ty skorzystasz z tej okazji i wejdziesz na górê aby kontrolowaæ CKM: Mg 42. Wyeliminuj wszystkich Hitlerowców z dachu po drugiej stronie podwórza. Potem mo¿esz zejœæ na dó³ i zdj¹æ niedobitków. Po chwili nadejdzie czas na nastêpne zadanie czyli otwarcie du¿ych drzwi. Po otworzeniu natychmiast cofnij siê do ty³u i rozwal trzech ¿o³nierzy wyskakuj¹cych ze œrodka.
Musisz uwa¿aæ na kapitana, poniewa¿ posiada on karabin. Po krótkim starciu wchodzisz do œrodka. Idziesz w prawo i przechodzisz przez bramê a tam czeka ciê koniec levelu.
Nie biegnij do bramki tu¿ po starcie misji ale poczekaj a¿ grupa Niemców wsi¹dzie do ciê¿arówki i odjedzie, zostanie wtedy tylko trzech. Przechodzisz wiêc przez bramkê po prawej stronie i wychodzisz na tan plac. Kierujesz siê do drzwi w budynku po lewej stronie. Zastajesz tam kilku Okupantów graj¹cych w Pokera. Wychylasz siê zza rogu i koñczysz ich.
Zbierasz co twoje idziesz na górê gdzie czai siê dwóch Niemców. Nie sprawiaj¹ ci du¿ego problemu, wiêc zbierasz MP40 ze sto³u i idziesz po twojego przyjaciela – Jacka Grillo. Ci niedobrzy Niemcy zamknêli go w celi. Bêdziesz teraz za nim chodzi³, poniewa¿ on doskonale zna drogê. Musisz uwa¿aæ poniewa¿ nie mo¿e zgin¹æ. Jak doprowadzi ciê do fortecy to poczekaj a¿ ¿o³nierz skieruj¹ œwiat³a reflektorów w inn¹ stronê i biegnij razem z nim. Je¿eli zostaniesz zauwa¿ony przez stra¿ników na wie¿ach obserwacyjnych, to koñczysz misjê pod wp³ywem kilkuset gramów o³owiu w twoim ciele. Jack doprowadzi ciê do pokoju sk¹d weŸmiesz bomby. Potem musicie ³adnie uciec i zostawiasz ³adunek w wyznaczonym miejscu pod œcian¹. Przechodzicie przez wyrwê. W tym momencie wychodzi sporo Niemców i pan Grillo mo¿e zostaæ ranny. Lepiej stañ na œrodku placu i wybijaj wszystkich Niemców, to przynajmniej Jack nie oberwie a póŸniej znajdziesz apteczkê. Zaprowadzi ciê do dwóch dzia³. £adnie podk³adasz „Rozrywkowy ³adunek” i opuszczasz teren. Idziesz to bramy gdzie Grillo gratuluje ci ukoñczenie levelu.
Na pocz¹tku poczêstuj stra¿nika kilkoma kulkami. Potem wpadnij do hangaru, ukarz robotnika, i przetnij dop³yw paliwa w silniku pierwszej ciê¿arówki. Podbiegnij do drugiej i zrób to samo, wychyl siê za ni¹ i „przewróæ” robotnika który dŸwiga jak¹œ skrzyniê. WyjdŸ z baraku i zdejmij stra¿nika. PrzejdŸ do drugiego hangaru, gdzie zniszczysz kolejn¹ ciê¿arówkê i robotnika. WyjdŸ g³ównym wejœciem i skoœ stra¿ników. Musisz byæ ostro¿ny poniewa¿ no koñcu drobi jest reflektor. Kieruj siê kompasem i idŸ do pierwszego czo³gu. Zostaw ³adunek i pod¹¿aj dalej. Przyczaj siê za skrzynkami i zdeponuj bonusa pod drugim czo³giem. Zlikwiduj ludzi którzy siê krêc¹ na zewn¹trz jak i w hangarze. WeŸ z niego dodatkowe bomby i wyjdŸ tylnymi drzwiami. Znajdziesz siê na placu. Pobiegnij za pierwszy czo³g i pod³u¿ bombkê, potem rozwal Niemców ( uwa¿aj na tych na wie¿ach. Najpierw niszcz ich, potem reflektory)
Jak ju¿ wszyscy pozasypiaj¹ to pod³u¿ ³adunek pod ostatni czo³g i ucieknij za skrzynki. Oprócz ognia pojawi siê tak¿e kilka Niemców. Nie czekaj¹c a¿ ciê zobacz¹ zlikwiduj ich. Potem wejdŸ do labu który w³aœnie otworzyli. Powychylaj siê trochê a na pewno nic ci sienie stanie. Wyjdziesz na plac gdzie jest zaledwie trzech Niemców. Je¿eli ich zniszczysz to przyjedzie Jack aby ciê zawieŸæ do nastêpnej czêœci misji.
Tutaj nie udzielê ci du¿o wskazówek poniewa¿ ca³a trudnoœæ polega na dobrym strzelaniu z CKMu umieszczonego na jeepie. Najwa¿niejsza jest szybka eliminacja Niemców a nastêpna misja niebawem nadejdzie.
Gdy dojedziesz do dwóch wie¿ stra¿niczych odwróæ siê i rozwal Niemców goni¹cych ciê na ciê¿arówce ( je¿eli bêdziesz d³ugo strzela³ to wybuchnie ).
Po pewnym czasie dojedziesz do lotniska gdzie bêdziesz do lotniska, gdzie bêdziesz musia³ rozwaliæ trochê samolotów. Je¿eli nie uda ci siê ”rozstrzelaæ” wszystkich za pierwszym razem Jack wykona drugie okr¹¿enie. Podczas demonta¿u samolotów pojawi siê poœcig, a ty post¹pisz z nim tak jak z pierwsz¹ ciê¿arówk¹. Je¿eli wszystko bêdzie ok. to Jack odjedzie jeepem do miejsca zakoñczenia levelu.
Na pocz¹tku zdejmij Niemca, który wyszed³ z ma³ego korytarza. WejdŸ do œrodka i pozbieraj apteki. Musisz potem opró¿niæ wszystkie pokoje z goœci. Na koñcu znajdziesz toaletê i Niemca który tam siedzi. Mo¿na mu zrobiæ niespodziankê. Potem zjedŸ wind¹ na dó³. Tam jest trochê ludzi i musisz sprawnie ich skoñczyæ. Z pokoju weŸ apteczkê i wyjdŸ na zewn¹trz. Skoñcz ze stra¿nikami którzy stan¹ ci na drodze. Jak dojdziesz do latarni to wejdŸ do tunelu i strzel w Niemca przez to ma³e okienko. Potem idŸ dalej na górê, Zdejmij Niemców i przeci¹gnij dŸwigniê. Na drodze pojawi siê ciê¿arówka. Zacznij w ni¹ strzelaæ a wybuchnie. Potem zejdŸ na dó³ i dobij tych którym siê uda³o wyskoczyæ. Spotkaj siê z Jackem z którym zakoñczysz tê misjê.
Zaczynasz przed baz¹ wojskow¹, z karabinem snajperskim w d³oniach. Rozejrzyj siê po okolicy z oddali zauwa¿ysz stoj¹cych przy g³ównej bramie stra¿ników. Zajmij siê nimi, po czym podejdŸ bli¿ej, do kompleksu. W oknie budynku dostrze¿esz swojego pomocnika, a po przeciwnej lewej stronie, na wie¿yczce stra¿niczej, czeka karabinier. Dopiero teraz mo¿e bezpiecznie podejœæ do bramy.
Major wyjdzie z budynku i zacznie otwieraæ bramê. W tym samym momencie zza budynku po lewej wyjdzie kilku wrogich ¿o³nierzy. Dlatego prze³¹cz siê wczeœniej na broñ krótk¹ z bliska jest skuteczniejsza ni¿ karabin snajperski. Wyeliminuj przeciwników, weŸ ewentualnie karabin maszynowy od jednego z nich i uciekaj do budynku po prawej.
Jeœli nie zdoby³eœ jeszcze broni, na biurku le¿y jedna sztuka. Do tego znajdziesz tam napój leczniczy. Uwa¿aj na Niemców kilku zleci siê z okolicy. Za³atw ich szybko, wyjdŸ na zewn¹trz i trzymaj¹c siê lewej strony przejdŸ za budynkami na otwart¹ przestrzeñ. St¹d z pomoc¹ karabinu snajperskiego powinieneœ bez wiêkszych problemów oczyœciæ okolicê.
Kiedy zrobi siê bezpieczniej, przejdŸ wzd³u¿ przewodów zasilania pod popielaty budynek. Pod nim skrêæ w lewo i pod¹¿aj w kierunku widocznego z daleka wejœcia. Przygotuj granaty. Kiedy podejdziesz na wysokoœæ ostatniego baraku z lewej, drzwi otworz¹ siê i wybiegnie z nich trójka Niemców. Odpowiednio rzucony granat za³atwi sprawê, a Ty schowasz siê wtedy za barak.
Musisz uwa¿aæ równie¿ na trójkê ¿o³nierzy (w jasnych ubraniach) pilnuj¹cych okolicy. WejdŸ do œrodka budynku przez wymienione wczeœniej wejœcie. Le¿¹cy na biurku napój leczniczy poprawi nadw¹tlone walk¹ zdrowie. Zapamiêtaj zamkniête drzwi trzeba bêdzie do nich wróciæ. WyjdŸ po schodach na górê, za³atw Niemca najlepiej wrzucaj¹c na górê granat. Przeszukaj dwa pomieszczenia. W jednym znajdziesz poszukiwane plany na biurku, w drugim na œcianie.
WyjdŸ trzecimi drzwiami na korytarz. U¿ywaj¹c karabinu snajperskiego za³atw ¿o³nierza przy biurku. Mo¿esz rzuciæ granat dla zmy³ki. Nastêpnie wejdŸ w korytarz i skrêæ w pierwsze przejœcie w lewo. Za dziwn¹ maszyn¹, przypominaj¹c¹ generator, kryje siê kilku ¿o³nierzy odpowiednio rzucony granat i po k³opocie. Na biurku le¿¹ kolejne materia³y, a na wielkim stole napój leczniczy.
Niewielkie pomieszczenie obok kryje ¿o³nierza pilnuj¹cego napoju leczniczego oraz ostatniej partii dokumentów. Kiedy je zabierzesz, drzwi przy schodach (niedaleko wyjœcia z budynku) otworz¹ siê a dooko³a zaroi siê od Niemców. Dlatego przygotuj broñ i do dzie³a. Trzeba wróciæ przez korytarz i po schodach na dó³, do nowego przejœcia
Uwa¿aj na stra¿nika w korytarzu, na lewo od drzwi. Tak¿e zamkniête przejœcie naprzeciwko niebawem stanie otworem i wyskoczy z niego uzbrojony po zêby ¿o³nierz. W œrodku nie znajdziesz niczego ciekawego, wiêc daruj sobie to pomieszczenie tylko od razu w korytarzu wejdŸ w drugie drzwi. W œrodku uwa¿aj na ¿o³nierza schowanego za pud³ami po prawej. WeŸ napój leczniczy ze sto³u i idŸ dalej korytarzami. Uwa¿aj na psa!
Musisz trzymaæ siê g³ównego korytarza. W jednym z pomieszczeñ po lewej znajdziesz na biurku napój leczniczy. W pozosta³ych tylko kilku Niemców. IdŸ przed siebie, a¿ natkniesz siê na wyjœcie na œwie¿e powietrze. Wybierz karabin snajperski, zwyczajowo przykucnij i zdejmij po kolei widocznych z daleka ¿o³nierzy. Standardowo bêdzie to dwóch strzelców w rogu (na wprost wyjœcia) i jeden na prawo, przy barakach.
Nastêpnie przejdŸ w prawo, obok baraków, drog¹ do pierwszego zakrêtu. Zaraz za barakiem, po lewej, spotkasz Niemca, a kiedy padn¹ strza³y zza gara¿u z prawej wybiegnie jego kolega. PrzejdŸ dalej drog¹ i wyeliminuj szybko kilku ¿o³nierzy przy pud³ach. Potem zajmij siê snajperem stoj¹cym na budynku w oddali (powinieneœ go wypatrzyæ bez wiêkszego problemu).
W koñcu podejdŸ do karabinu maszynowego. Zastrzel stoj¹cych na dole ¿o³nierzy. Uwa¿aj szczególnie na strzelców w wie¿yczce oraz na psa ten przybiegnie na górê, do Ciebie, jako pierwszy, jeœli nie zdo³asz na czas go powstrzymaæ. Po oczyszczeniu terenu na dole zabierz napój leczniczy le¿¹cy na skrzyni przy karabinie i zejdŸ na dó³ drog¹.
Uwa¿aj¹c na ewentualne niedobitki idŸ wzd³u¿ drogi do miejsca, z którego zauwa¿ysz wejœcie do wielkiego budynku. W œrodku od razu skieruj siê na prawo, do niewielkiego pomieszczenia z dwoma stra¿nikami. WeŸ le¿¹cy na pó³ce napój lecz¹cy i po schodach ruszaj na górê, gdzie czeka ostatni ju¿ w tej misji przeciwnik.
Postaraj siê odnaleŸæ klatkê schodow¹ i udaj siê ni¹ w dó³. Tam, za krótkim korytarzykiem, znajduj¹ siê drzwi prowadz¹ce do zakoñczenia poziomu. Czas zmierzyæ siê z przeznaczeniem ekhm ³odzi¹ podwodn¹. Silent Hunter II to przy tym pikuœ ;)
Zaczynasz w g³ównej bazie ³odzi podwodnych. PrzejdŸ przez drzwi do nastêpnego pomieszczenia i czym prêdzej zabierz le¿¹ce na ³awce ubranie oraz dokumenty. Zaraz do pomieszczenia wejdzie dwóch ¿o³nierzy schowaj czym prêdzej broñ (klawiszem Q). Nie otwieraj ognia! PrzejdŸ spokojnie przez drzwi, którymi weszli ¿o³nierze i dalej obok Niemców, siedz¹cych przy stoliku, przejdŸ na schody.
Na dole stra¿nik poprosi Ciê o przepustkê. Nie zwlekaj, tylko od razu siê wylegitymuj inaczej szybko odp³yniesz na tamten œwiat. Zapamiêtaj schody prowadz¹ce w dó³ i udaj siê do niewielkiego pomieszczenia, id¹c wzd³u¿ œciany z lewej. Za w¹skim korytarzem znajduje siê pokój z trzema naukowcami oraz poszukiwan¹ maszyn¹. Rozwal naukowców i zaraz potem maszynê. Schowaj broñ i wróæ do schodów.
ZejdŸ na dó³, skrêæ obok beczek w lewo i idŸ do wielkiego pomieszczenia, przypominaj¹cego magazyn. Jeœli zostaniesz poproszony o okazanie dokumentów zrób to. OdnajdŸ drzwi prowadz¹ce do krótkiego korytarza. Za nim znajduj¹ siê doki i pierwszy U-Bot. Skrêæ w prawo i idŸ przed siebie, pokazuj¹c po drodze papiery Niemcowi.
Nie skrêcaj w lewo (do widocznych z daleka schodów), tylko idŸ prosto, a¿ do miejsca z cz³owiekiem naprawiaj¹cym kocio³. Stra¿nik pilnuj¹cy przejœcia po lewej nie przepuœci Ciê dalej bez dokumentów drugiego poziomu. Trzeba bêdzie je zdobyæ.
WyjdŸ po najbli¿szych schodach do pomieszczenia z niemieckim oficerem. Wyci¹gnij pistolet z t³umikiem i zastrzel go zdobêdziesz w ten sposób dostêp do dokumentów le¿¹cych na biurku. Wróæ do stra¿nika, poka¿ mu lewe dokumenty i przejdŸ ju¿ za nim w lewo.
WejdŸ na U-Bota. Musisz odnaleŸæ drabinê prowadz¹c¹ na najwy¿szy pok³ad. Wtedy ta czêœæ misji zakoñczy siê. Jesteœ na pó³metku, a do zakoñczenia ca³ej misji jeszcze daleka droga. Dlatego nie marnuj zdrowia i naboi.
Znajdujesz siê we wnêtrzu U-Bota. Zapamiêtaj miejsce, w którym zaczynasz to wyjœcie na górê. Nie wyjmuj od razu broni! Obróæ siê o 180 stopni i idŸ w stronê stoj¹cego w jednym miejscu stra¿nika. PrzejdŸ za pó³ki tak, aby jego kolega po przeciwleg³ej stronie wejœcia nie móg³ Ciê zauwa¿yæ. Zastrzel przeciwnika, otwórz stalowe drzwi, potem jeszcze jedne i za³atw kolejnego ¿o³nierza. To tutaj nale¿y pod³o¿yæ pierwsz¹ bombê. Ale jeszcze nie teraz!
Z tego pomieszczenia jest jeszcze jedno wyjœcie, a za nim kolejny ¿o³nierz. Na stoliku po lewej znajduje siê Manifest. Zabierz go ze sob¹. Dopiero teraz pod³ó¿ bombê. Masz lekko ponad 60 sekund na pod³o¿enie drugiego ³adunku i ucieczkê z ³odzi!
Biegnij do wyjœcia, zabijaj¹c napotkanych po drodze przeciwników. Udaj siê na drug¹ stronê ³odzi, czyli idŸ prosto. Na stoliku za owalnym przejœciem (które znajduje siê zaraz za drabin¹ przy wyjœciu) znajdziesz napój leczniczy. Otwórz kolejne drzwi, zabij ¿o³nierza i pod³ó¿ drugi ³adunek w odpowiednim miejscu Wracaj biegiem do wyjœcia i postaraj siê wspi¹æ po drabinie na górê.
Nie zmieniaj kierunku patrzenia! Jeœli wszystko pójdzie po dobrej myœli, na wprost powinieneœ mieæ barierkê], za któr¹ znajduje siê dzia³o. Zabij ¿o³nierzy ostrzeliwuj¹cych ciê z okolicznych przejœæ. Wyskocz szybko na dzia³o i po rampie przejdŸ na bezpieczny teren. Teraz musisz mieæ oczy dooko³a g³owy ze wszystkich stron wyjdzie po kilku ¿o³nierzy.
Biegnij do miejsca ze skrzyniami tam, gdzie kiedyœ sta³ stra¿nik. Wejœcie po prawej bêdzie zablokowane krat¹. Ale uwa¿aj na mechanika czaj¹cego siê po drugiej stronie. Ty musisz udaæ siê w lewo Eliminuj kolejnych Niemców, chowaj¹c siê za skrzyniami i u¿ywaj¹c karabinu snajperskiego.
Musisz przejœæ przez kilka doków, a¿ do miejsca ze skrzyniami oraz samochodem]. Tam przyczaj siê gdzieœ z prawej strony i wyeliminuj ¿o³nierzy biegaj¹cych po w¹skich chodnikach przy doku dla ³odzi podwodnej. Kiedy zrobi siê bezpieczniej, ruszaj chodnikiem jak najbli¿ej kraty natrafisz w koñcu po prawej stronie na niewielkie pomieszczenie.
W pokoju z paczkami znajdziesz na stoliku napój lecz¹cy. Udaj siê po schodach na górê, gdzie czeka jeden przeciwnik oraz le¿¹ca na ziemi apteczka. WejdŸ po drabinie do szybu wentylacyjnego. Jeszcze kilka kroków i misja zostanie zakoñczona
Znajdujesz siê w korytarzach wentylacyjnych. IdŸ ca³y czas przed siebie, uwa¿aj¹c na zablokowane krat¹ przejœcia z prawej za jednym znajduje siê wrogi ¿o³nierz. Kolejn¹ niespodziank¹ bêd¹ kraty w dolnej czêœci szybu. Przy ka¿dej nadarzaj¹cej siê okazji zastrzel przeciwnika widocznego na dole.
Kiedy za zakrêtem w prawo napotkasz Niemca le¿¹cego w korytarzu, zastrzel oponenta i zejdŸ przez otwart¹ kratê do pomieszczenia z ³awkami. Odszukaj przejœcia na korytarz i powoli wychyl siê zza muru. Musisz przejœæ na drugi koniec korytarza, nie wchodz¹c do pomieszczeñ po bokach. Nic w nich nie znajdziesz.
Spiesz siê. Nie walcz z ¿o³nierzami nie ma to wiêkszego sensu. I tak ci¹gle bêd¹ pojawiaæ siê nowi. W pewnym momencie natrafisz na rozwidlenie korytarz na lewo prowadzi do schodów a id¹c prosto natrafisz na pojedyncze pomieszczenie z napojem leczniczym na stoliku. Wróæ do schodów i udaj siê nimi w dó³. Za³atw kilku napotkanych przeciwników, skrêæ w lewo i dalej w prawo, do d³ugiego korytarza. Po prawej stronie znajduje siê pomieszczenie ze skrzyniami, dwoma Niemcami oraz apteczk¹. Drzwi na wprost prowadz¹ do otwartego terenu pe³nego wrogich ¿o³nierzy.
Kiedy tylko je otworzysz, wyeliminuj jak najszybciej wszystkich oponentów i odszukaj zejœcie do niewielkiego pomieszczenia. W œrodku uwa¿aj na ¿o³nierza. Po prawej stronie, na ³awce le¿y napój leczniczy oraz kilka granatów.
WyjdŸ z powrotem na otwart¹ przestrzeñ i dalej, uwa¿aj¹c na wychodz¹cych ze wszystkich stron przeciwników, przejdŸ do wejœcia do krótkiego tunelu. Za nim znajduj¹ siê drzwi, które broni¹ dostêpu do ostatniej czêœci misji. Dobrze siê przygotuj, zanim je przekroczysz.
Teraz bêdzie ciê¿ko. Musisz siê spieszyæ, bo inaczej nie zd¹¿ysz dobiec do poci¹gu! Wyskocz szybko zza drzwi i zajmij siê ¿o³nierzem widocznym przy skrzyniach, po prawej. Potem przejdŸ maksymalnie w lewo, wyeliminuj kolejnego ¿o³nierza i schowaj siê za skrzyniami przed nadbiegaj¹cymi Niemcami (zza rogatki po lewej, oraz po prawej).
Zdejmij snajpera na dachu (po lewej od wyjœcia, na wysokoœci drogi), rzuæ kilka granatów w okolice rogatki po lewej i przygotuj siê do sprintu. Musisz przebiec za budynek po prawej i dalej drog¹, a¿ do rogatki. Przed ni¹ skrêæ w lewo, uwa¿aj¹c na wrogich wojaków musisz tylko dobiec do poci¹gu i wejœæ po drabince do wagonu. Tak, tylko tyle :).
Na pocz¹tku p³yniesz z kumplami i czekasz a¿ siê barka desantowa nie zatrzyma. Potem wyskakujesz i biegniesz w prawo do grupki ¿o³nierzy. Chowasz siê za drewnianymi palami i idziesz za czêœci¹ grupki, która wybra³a trasê w lew¹ stronê ( ci z prawej dostan¹ strza³a). Chowasz siê za tymi s³upkami i szukasz lekarza który sprezentuje ci apteczkê. Potem musisz chowaj¹c siei kucaj¹c dobiec do zasieków aby spotkaæ siê z kapitanem i drugim lekarzem. Szef powie ci, ¿e musisz zebraæ ³adunek, który wypuœci³ saper. Przebiegasz po nim i po „ Wodzie ¿ycia” i wracasz do zasieków. Teraz sprytny ¿o³nierz podstawi ³adunek i rozwali zasieki a ty tam wskoczysz i szybko dobiegniesz do œciany. Czekasz a¿ kumple siê naradz¹ i biegniesz do pierwszego leja. Kroisz snajperkê i zdejmujesz goœcia z ckm-em. Potem biegniesz do kolejnych dziur, ale musisz pamiêtaæ ¿e co chwilê pojawiaj¹ siê nowi goœcie przy karabinie. Jak dobiegniesz do drugiego bunkra to zeskocz do korytarza. PodejdŸ do kolegi on ci powie ¿ebyœ uwa¿a³ na kolejnego mentosa z ckm-em. Musisz go szybko rozwaliæ ale uwa¿aj bo on znajdujê siê za takim ma³ym okienkiem w które trudno jest trafiæ. Potem wchodzisz jako inspekcja do bunkra i koñczysz level.
Koñczysz Niemca, gdy ten otwiera klapê i wskakujesz na górê. Zabierasz wymarzon¹ apteczkê i idziesz dalej. W pierwszym pokoju Niemcy przewracaj¹ stó³ abyœ móg³ siê za nim schowaæ :). Rozwalasz ty pionków kroisz co twoje i wychodzisz na górê. Kolejny s³ugus otwiera ci w³az a ty tam wpadasz i robisz zadymê. Wchodzisz jeszcze wy¿ej i mia¿d¿ysz wszystkich którzy ci wyskocz¹. Idziesz na ten balkon w bunkrze i œci¹gasz innych Niemców. Wracasz siê i przejmujesz ckm. Kisisz ni m wszystkich, którzy bêd¹ chcieli wejœæ do budynku. Jak siê skoñcz¹ to wychodzisz i koñczysz misjê.
-------------------------------------- Autor: [FPP]Atog Aktualizacja: 05·12·2001 - 18:01
: DRUKUJ
|
|