f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · m·o·h | Medal Of Honor | Solucje

Medal Of Honor

Solucje

Na pocz¹tku chcia³bym wspomnieæ, ¿e solucja zosta³a npisana dla pierwszego stopnia trudnoœci wiêc dla osób nie mog¹cych sobie poradziæ z podstawowymi taktykami tej gry. Myœlê, ¿e takich osób jest niewiele ale w koñcu nikt nie jest doskona³y. Poradnik bêdzie siê ukazywa³ w czêœciach. Na razie dostêpny jest opis przejœcia pierwszej misji czyli „Arzew”.

Misja 1: Lighting the Torch

Akcja zaczyna siê w momencie jak Niemiec zobaczy podrobione papiery. Wyskakujecie wtedy z wozu i robicie porz¹dek ze stra¿nikami. IdŸ za kolegami ze swojej dru¿yny bo oni znaj¹ drogê. Nie musisz siê wyrywaæ no przód gdy¿ poradz¹ sobie, lepszym rozwi¹zaniem jest ochrona „ty³ów”. Zawsze kieruj siê w t¹ stronê, któr¹ wskazuje kompas. Czytaj tak¿e treœæ zadañ [ Tab] Kiedy dojdziecie na dziedziniec, gdzie na dachach s¹ Niemcy musisz sprawnie i celnie do nich strzelaæ. Po chwili jeden z wrogów otworzy zakratowane drzwi, a ty skorzystasz z tej okazji i wejdziesz na górê aby kontrolowaæ CKM: Mg 42. Wyeliminuj wszystkich Hitlerowców z dachu po drugiej stronie podwórza. Potem mo¿esz zejœæ na dó³ i zdj¹æ niedobitków. Po chwili nadejdzie czas na nastêpne zadanie czyli otwarcie du¿ych drzwi. Po otworzeniu natychmiast cofnij siê do ty³u i rozwal trzech ¿o³nierzy wyskakuj¹cych ze œrodka. Musisz uwa¿aæ na kapitana, poniewa¿ posiada on karabin. Po krótkim starciu wchodzisz do œrodka. Idziesz w prawo i przechodzisz przez bramê a tam czeka ciê koniec levelu.

Misja I czêœæ II

Nie biegnij do bramki tu¿ po starcie misji ale poczekaj a¿ grupa Niemców wsi¹dzie do ciê¿arówki i odjedzie, zostanie wtedy tylko trzech. Przechodzisz wiêc przez bramkê po prawej stronie i wychodzisz na tan plac. Kierujesz siê do drzwi w budynku po lewej stronie. Zastajesz tam kilku Okupantów graj¹cych w Pokera. Wychylasz siê zza rogu i koñczysz ich. Zbierasz co twoje idziesz na górê gdzie czai siê dwóch Niemców. Nie sprawiaj¹ ci du¿ego problemu, wiêc zbierasz MP40 ze sto³u i idziesz po twojego przyjaciela – Jacka Grillo. Ci niedobrzy Niemcy zamknêli go w celi. Bêdziesz teraz za nim chodzi³, poniewa¿ on doskonale zna drogê. Musisz uwa¿aæ poniewa¿ nie mo¿e zgin¹æ. Jak doprowadzi ciê do fortecy to poczekaj a¿ ¿o³nierz skieruj¹ œwiat³a reflektorów w inn¹ stronê i biegnij razem z nim. Je¿eli zostaniesz zauwa¿ony przez stra¿ników na wie¿ach obserwacyjnych, to koñczysz misjê pod wp³ywem kilkuset gramów o³owiu w twoim ciele. Jack doprowadzi ciê do pokoju sk¹d weŸmiesz bomby. Potem musicie ³adnie uciec i zostawiasz ³adunek w wyznaczonym miejscu pod œcian¹. Przechodzicie przez wyrwê. W tym momencie wychodzi sporo Niemców i pan Grillo mo¿e zostaæ ranny. Lepiej stañ na œrodku placu i wybijaj wszystkich Niemców, to przynajmniej Jack nie oberwie a póŸniej znajdziesz apteczkê. Zaprowadzi ciê do dwóch dzia³. £adnie podk³adasz „Rozrywkowy ³adunek” i opuszczasz teren. Idziesz to bramy gdzie Grillo gratuluje ci ukoñczenie levelu.

Misja I czêœæ III

Na pocz¹tku poczêstuj stra¿nika kilkoma kulkami. Potem wpadnij do hangaru, ukarz robotnika, i przetnij dop³yw paliwa w silniku pierwszej ciê¿arówki. Podbiegnij do drugiej i zrób to samo, wychyl siê za ni¹ i „przewróæ” robotnika który dŸwiga jak¹œ skrzyniê. WyjdŸ z baraku i zdejmij stra¿nika. PrzejdŸ do drugiego hangaru, gdzie zniszczysz kolejn¹ ciê¿arówkê i robotnika. WyjdŸ g³ównym wejœciem i skoœ stra¿ników. Musisz byæ ostro¿ny poniewa¿ no koñcu drobi jest reflektor. Kieruj siê kompasem i idŸ do pierwszego czo³gu. Zostaw ³adunek i pod¹¿aj dalej. Przyczaj siê za skrzynkami i zdeponuj bonusa pod drugim czo³giem. Zlikwiduj ludzi którzy siê krêc¹ na zewn¹trz jak i w hangarze. WeŸ z niego dodatkowe bomby i wyjdŸ tylnymi drzwiami. Znajdziesz siê na placu. Pobiegnij za pierwszy czo³g i pod³u¿ bombkê, potem rozwal Niemców ( uwa¿aj na tych na wie¿ach. Najpierw niszcz ich, potem reflektory) Jak ju¿ wszyscy pozasypiaj¹ to pod³u¿ ³adunek pod ostatni czo³g i ucieknij za skrzynki. Oprócz ognia pojawi siê tak¿e kilka Niemców. Nie czekaj¹c a¿ ciê zobacz¹ zlikwiduj ich. Potem wejdŸ do labu który w³aœnie otworzyli. Powychylaj siê trochê a na pewno nic ci sienie stanie. Wyjdziesz na plac gdzie jest zaledwie trzech Niemców. Je¿eli ich zniszczysz to przyjedzie Jack aby ciê zawieŸæ do nastêpnej czêœci misji.

Misja I czêœæ IV

Tutaj nie udzielê ci du¿o wskazówek poniewa¿ ca³a trudnoœæ polega na dobrym strzelaniu z CKMu umieszczonego na jeepie. Najwa¿niejsza jest szybka eliminacja Niemców a nastêpna misja niebawem nadejdzie.

Misja I czêœæ V

Gdy dojedziesz do dwóch wie¿ stra¿niczych odwróæ siê i rozwal Niemców goni¹cych ciê na ciê¿arówce ( je¿eli bêdziesz d³ugo strzela³ to wybuchnie ). Po pewnym czasie dojedziesz do lotniska gdzie bêdziesz do lotniska, gdzie bêdziesz musia³ rozwaliæ trochê samolotów. Je¿eli nie uda ci siê ”rozstrzelaæ” wszystkich za pierwszym razem Jack wykona drugie okr¹¿enie. Podczas demonta¿u samolotów pojawi siê poœcig, a ty post¹pisz z nim tak jak z pierwsz¹ ciê¿arówk¹. Je¿eli wszystko bêdzie ok. to Jack odjedzie jeepem do miejsca zakoñczenia levelu.

Misja I czêœæ VI

Na pocz¹tku zdejmij Niemca, który wyszed³ z ma³ego korytarza. WejdŸ do œrodka i pozbieraj apteki. Musisz potem opró¿niæ wszystkie pokoje z goœci. Na koñcu znajdziesz toaletê i Niemca który tam siedzi. Mo¿na mu zrobiæ niespodziankê. Potem zjedŸ wind¹ na dó³. Tam jest trochê ludzi i musisz sprawnie ich skoñczyæ. Z pokoju weŸ apteczkê i wyjdŸ na zewn¹trz. Skoñcz ze stra¿nikami którzy stan¹ ci na drodze. Jak dojdziesz do latarni to wejdŸ do tunelu i strzel w Niemca przez to ma³e okienko. Potem idŸ dalej na górê, Zdejmij Niemców i przeci¹gnij dŸwigniê. Na drodze pojawi siê ciê¿arówka. Zacznij w ni¹ strzelaæ a wybuchnie. Potem zejdŸ na dó³ i dobij tych którym siê uda³o wyskoczyæ. Spotkaj siê z Jackem z którym zakoñczysz tê misjê.

Misja 2: Scuttling the U-529

Zaczynasz przed baz¹ wojskow¹, z karabinem snajperskim w d³oniach. Rozejrzyj siê po okolicy z oddali zauwa¿ysz stoj¹cych przy g³ównej bramie stra¿ników. Zajmij siê nimi, po czym podejdŸ bli¿ej, do kompleksu. W oknie budynku dostrze¿esz swojego pomocnika, a po przeciwnej lewej stronie, na wie¿yczce stra¿niczej, czeka karabinier. Dopiero teraz mo¿e bezpiecznie podejœæ do bramy. Major wyjdzie z budynku i zacznie otwieraæ bramê. W tym samym momencie zza budynku po lewej wyjdzie kilku wrogich ¿o³nierzy. Dlatego prze³¹cz siê wczeœniej na broñ krótk¹ z bliska jest skuteczniejsza ni¿ karabin snajperski. Wyeliminuj przeciwników, weŸ ewentualnie karabin maszynowy od jednego z nich i uciekaj do budynku po prawej. Jeœli nie zdoby³eœ jeszcze broni, na biurku le¿y jedna sztuka. Do tego znajdziesz tam napój leczniczy. Uwa¿aj na Niemców kilku zleci siê z okolicy. Za³atw ich szybko, wyjdŸ na zewn¹trz i trzymaj¹c siê lewej strony przejdŸ za budynkami na otwart¹ przestrzeñ. St¹d z pomoc¹ karabinu snajperskiego powinieneœ bez wiêkszych problemów oczyœciæ okolicê. Kiedy zrobi siê bezpieczniej, przejdŸ wzd³u¿ przewodów zasilania pod popielaty budynek. Pod nim skrêæ w lewo i pod¹¿aj w kierunku widocznego z daleka wejœcia. Przygotuj granaty. Kiedy podejdziesz na wysokoœæ ostatniego baraku z lewej, drzwi otworz¹ siê i wybiegnie z nich trójka Niemców. Odpowiednio rzucony granat za³atwi sprawê, a Ty schowasz siê wtedy za barak. Musisz uwa¿aæ równie¿ na trójkê ¿o³nierzy (w jasnych ubraniach) pilnuj¹cych okolicy. WejdŸ do œrodka budynku przez wymienione wczeœniej wejœcie. Le¿¹cy na biurku napój leczniczy poprawi nadw¹tlone walk¹ zdrowie. Zapamiêtaj zamkniête drzwi trzeba bêdzie do nich wróciæ. WyjdŸ po schodach na górê, za³atw Niemca najlepiej wrzucaj¹c na górê granat. Przeszukaj dwa pomieszczenia. W jednym znajdziesz poszukiwane plany na biurku, w drugim na œcianie. WyjdŸ trzecimi drzwiami na korytarz. U¿ywaj¹c karabinu snajperskiego za³atw ¿o³nierza przy biurku. Mo¿esz rzuciæ granat dla zmy³ki. Nastêpnie wejdŸ w korytarz i skrêæ w pierwsze przejœcie w lewo. Za dziwn¹ maszyn¹, przypominaj¹c¹ generator, kryje siê kilku ¿o³nierzy odpowiednio rzucony granat i po k³opocie. Na biurku le¿¹ kolejne materia³y, a na wielkim stole napój leczniczy. Niewielkie pomieszczenie obok kryje ¿o³nierza pilnuj¹cego napoju leczniczego oraz ostatniej partii dokumentów. Kiedy je zabierzesz, drzwi przy schodach (niedaleko wyjœcia z budynku) otworz¹ siê a dooko³a zaroi siê od Niemców. Dlatego przygotuj broñ i do dzie³a. Trzeba wróciæ przez korytarz i po schodach na dó³, do nowego przejœcia Uwa¿aj na stra¿nika w korytarzu, na lewo od drzwi. Tak¿e zamkniête przejœcie naprzeciwko niebawem stanie otworem i wyskoczy z niego uzbrojony po zêby ¿o³nierz. W œrodku nie znajdziesz niczego ciekawego, wiêc daruj sobie to pomieszczenie tylko od razu w korytarzu wejdŸ w drugie drzwi. W œrodku uwa¿aj na ¿o³nierza schowanego za pud³ami po prawej. WeŸ napój leczniczy ze sto³u i idŸ dalej korytarzami. Uwa¿aj na psa! Musisz trzymaæ siê g³ównego korytarza. W jednym z pomieszczeñ po lewej znajdziesz na biurku napój leczniczy. W pozosta³ych tylko kilku Niemców. IdŸ przed siebie, a¿ natkniesz siê na wyjœcie na œwie¿e powietrze. Wybierz karabin snajperski, zwyczajowo przykucnij i zdejmij po kolei widocznych z daleka ¿o³nierzy. Standardowo bêdzie to dwóch strzelców w rogu (na wprost wyjœcia) i jeden na prawo, przy barakach. Nastêpnie przejdŸ w prawo, obok baraków, drog¹ do pierwszego zakrêtu. Zaraz za barakiem, po lewej, spotkasz Niemca, a kiedy padn¹ strza³y zza gara¿u z prawej wybiegnie jego kolega. PrzejdŸ dalej drog¹ i wyeliminuj szybko kilku ¿o³nierzy przy pud³ach. Potem zajmij siê snajperem stoj¹cym na budynku w oddali (powinieneœ go wypatrzyæ bez wiêkszego problemu). W koñcu podejdŸ do karabinu maszynowego. Zastrzel stoj¹cych na dole ¿o³nierzy. Uwa¿aj szczególnie na strzelców w wie¿yczce oraz na psa ten przybiegnie na górê, do Ciebie, jako pierwszy, jeœli nie zdo³asz na czas go powstrzymaæ. Po oczyszczeniu terenu na dole zabierz napój leczniczy le¿¹cy na skrzyni przy karabinie i zejdŸ na dó³ drog¹. Uwa¿aj¹c na ewentualne niedobitki idŸ wzd³u¿ drogi do miejsca, z którego zauwa¿ysz wejœcie do wielkiego budynku. W œrodku od razu skieruj siê na prawo, do niewielkiego pomieszczenia z dwoma stra¿nikami. WeŸ le¿¹cy na pó³ce napój lecz¹cy i po schodach ruszaj na górê, gdzie czeka ostatni ju¿ w tej misji przeciwnik. Postaraj siê odnaleŸæ klatkê schodow¹ i udaj siê ni¹ w dó³. Tam, za krótkim korytarzykiem, znajduj¹ siê drzwi prowadz¹ce do zakoñczenia poziomu. Czas zmierzyæ siê z przeznaczeniem ekhm ³odzi¹ podwodn¹. Silent Hunter II to przy tym pikuœ ;)

Misja II czêœæ II

Zaczynasz w g³ównej bazie ³odzi podwodnych. PrzejdŸ przez drzwi do nastêpnego pomieszczenia i czym prêdzej zabierz le¿¹ce na ³awce ubranie oraz dokumenty. Zaraz do pomieszczenia wejdzie dwóch ¿o³nierzy schowaj czym prêdzej broñ (klawiszem Q). Nie otwieraj ognia! PrzejdŸ spokojnie przez drzwi, którymi weszli ¿o³nierze i dalej obok Niemców, siedz¹cych przy stoliku, przejdŸ na schody. Na dole stra¿nik poprosi Ciê o przepustkê. Nie zwlekaj, tylko od razu siê wylegitymuj inaczej szybko odp³yniesz na tamten œwiat. Zapamiêtaj schody prowadz¹ce w dó³ i udaj siê do niewielkiego pomieszczenia, id¹c wzd³u¿ œciany z lewej. Za w¹skim korytarzem znajduje siê pokój z trzema naukowcami oraz poszukiwan¹ maszyn¹. Rozwal naukowców i zaraz potem maszynê. Schowaj broñ i wróæ do schodów. ZejdŸ na dó³, skrêæ obok beczek w lewo i idŸ do wielkiego pomieszczenia, przypominaj¹cego magazyn. Jeœli zostaniesz poproszony o okazanie dokumentów zrób to. OdnajdŸ drzwi prowadz¹ce do krótkiego korytarza. Za nim znajduj¹ siê doki i pierwszy U-Bot. Skrêæ w prawo i idŸ przed siebie, pokazuj¹c po drodze papiery Niemcowi. Nie skrêcaj w lewo (do widocznych z daleka schodów), tylko idŸ prosto, a¿ do miejsca z cz³owiekiem naprawiaj¹cym kocio³. Stra¿nik pilnuj¹cy przejœcia po lewej nie przepuœci Ciê dalej bez dokumentów drugiego poziomu. Trzeba bêdzie je zdobyæ. WyjdŸ po najbli¿szych schodach do pomieszczenia z niemieckim oficerem. Wyci¹gnij pistolet z t³umikiem i zastrzel go zdobêdziesz w ten sposób dostêp do dokumentów le¿¹cych na biurku. Wróæ do stra¿nika, poka¿ mu lewe dokumenty i przejdŸ ju¿ za nim w lewo. WejdŸ na U-Bota. Musisz odnaleŸæ drabinê prowadz¹c¹ na najwy¿szy pok³ad. Wtedy ta czêœæ misji zakoñczy siê. Jesteœ na pó³metku, a do zakoñczenia ca³ej misji jeszcze daleka droga. Dlatego nie marnuj zdrowia i naboi. Znajdujesz siê we wnêtrzu U-Bota. Zapamiêtaj miejsce, w którym zaczynasz to wyjœcie na górê. Nie wyjmuj od razu broni! Obróæ siê o 180 stopni i idŸ w stronê stoj¹cego w jednym miejscu stra¿nika. PrzejdŸ za pó³ki tak, aby jego kolega po przeciwleg³ej stronie wejœcia nie móg³ Ciê zauwa¿yæ. Zastrzel przeciwnika, otwórz stalowe drzwi, potem jeszcze jedne i za³atw kolejnego ¿o³nierza. To tutaj nale¿y pod³o¿yæ pierwsz¹ bombê. Ale jeszcze nie teraz! Z tego pomieszczenia jest jeszcze jedno wyjœcie, a za nim kolejny ¿o³nierz. Na stoliku po lewej znajduje siê Manifest. Zabierz go ze sob¹. Dopiero teraz pod³ó¿ bombê. Masz lekko ponad 60 sekund na pod³o¿enie drugiego ³adunku i ucieczkê z ³odzi! Biegnij do wyjœcia, zabijaj¹c napotkanych po drodze przeciwników. Udaj siê na drug¹ stronê ³odzi, czyli idŸ prosto. Na stoliku za owalnym przejœciem (które znajduje siê zaraz za drabin¹ przy wyjœciu) znajdziesz napój leczniczy. Otwórz kolejne drzwi, zabij ¿o³nierza i pod³ó¿ drugi ³adunek w odpowiednim miejscu Wracaj biegiem do wyjœcia i postaraj siê wspi¹æ po drabinie na górê. Nie zmieniaj kierunku patrzenia! Jeœli wszystko pójdzie po dobrej myœli, na wprost powinieneœ mieæ barierkê], za któr¹ znajduje siê dzia³o. Zabij ¿o³nierzy ostrzeliwuj¹cych ciê z okolicznych przejœæ. Wyskocz szybko na dzia³o i po rampie przejdŸ na bezpieczny teren. Teraz musisz mieæ oczy dooko³a g³owy ze wszystkich stron wyjdzie po kilku ¿o³nierzy. Biegnij do miejsca ze skrzyniami tam, gdzie kiedyœ sta³ stra¿nik. Wejœcie po prawej bêdzie zablokowane krat¹. Ale uwa¿aj na mechanika czaj¹cego siê po drugiej stronie. Ty musisz udaæ siê w lewo Eliminuj kolejnych Niemców, chowaj¹c siê za skrzyniami i u¿ywaj¹c karabinu snajperskiego. Musisz przejœæ przez kilka doków, a¿ do miejsca ze skrzyniami oraz samochodem]. Tam przyczaj siê gdzieœ z prawej strony i wyeliminuj ¿o³nierzy biegaj¹cych po w¹skich chodnikach przy doku dla ³odzi podwodnej. Kiedy zrobi siê bezpieczniej, ruszaj chodnikiem jak najbli¿ej kraty natrafisz w koñcu po prawej stronie na niewielkie pomieszczenie. W pokoju z paczkami znajdziesz na stoliku napój lecz¹cy. Udaj siê po schodach na górê, gdzie czeka jeden przeciwnik oraz le¿¹ca na ziemi apteczka. WejdŸ po drabinie do szybu wentylacyjnego. Jeszcze kilka kroków i misja zostanie zakoñczona

Misja II czêœæ III

Znajdujesz siê w korytarzach wentylacyjnych. IdŸ ca³y czas przed siebie, uwa¿aj¹c na zablokowane krat¹ przejœcia z prawej za jednym znajduje siê wrogi ¿o³nierz. Kolejn¹ niespodziank¹ bêd¹ kraty w dolnej czêœci szybu. Przy ka¿dej nadarzaj¹cej siê okazji zastrzel przeciwnika widocznego na dole. Kiedy za zakrêtem w prawo napotkasz Niemca le¿¹cego w korytarzu, zastrzel oponenta i zejdŸ przez otwart¹ kratê do pomieszczenia z ³awkami. Odszukaj przejœcia na korytarz i powoli wychyl siê zza muru. Musisz przejœæ na drugi koniec korytarza, nie wchodz¹c do pomieszczeñ po bokach. Nic w nich nie znajdziesz. Spiesz siê. Nie walcz z ¿o³nierzami nie ma to wiêkszego sensu. I tak ci¹gle bêd¹ pojawiaæ siê nowi. W pewnym momencie natrafisz na rozwidlenie korytarz na lewo prowadzi do schodów a id¹c prosto natrafisz na pojedyncze pomieszczenie z napojem leczniczym na stoliku. Wróæ do schodów i udaj siê nimi w dó³. Za³atw kilku napotkanych przeciwników, skrêæ w lewo i dalej w prawo, do d³ugiego korytarza. Po prawej stronie znajduje siê pomieszczenie ze skrzyniami, dwoma Niemcami oraz apteczk¹. Drzwi na wprost prowadz¹ do otwartego terenu pe³nego wrogich ¿o³nierzy. Kiedy tylko je otworzysz, wyeliminuj jak najszybciej wszystkich oponentów i odszukaj zejœcie do niewielkiego pomieszczenia. W œrodku uwa¿aj na ¿o³nierza. Po prawej stronie, na ³awce le¿y napój leczniczy oraz kilka granatów. WyjdŸ z powrotem na otwart¹ przestrzeñ i dalej, uwa¿aj¹c na wychodz¹cych ze wszystkich stron przeciwników, przejdŸ do wejœcia do krótkiego tunelu. Za nim znajduj¹ siê drzwi, które broni¹ dostêpu do ostatniej czêœci misji. Dobrze siê przygotuj, zanim je przekroczysz. Teraz bêdzie ciê¿ko. Musisz siê spieszyæ, bo inaczej nie zd¹¿ysz dobiec do poci¹gu! Wyskocz szybko zza drzwi i zajmij siê ¿o³nierzem widocznym przy skrzyniach, po prawej. Potem przejdŸ maksymalnie w lewo, wyeliminuj kolejnego ¿o³nierza i schowaj siê za skrzyniami przed nadbiegaj¹cymi Niemcami (zza rogatki po lewej, oraz po prawej). Zdejmij snajpera na dachu (po lewej od wyjœcia, na wysokoœci drogi), rzuæ kilka granatów w okolice rogatki po lewej i przygotuj siê do sprintu. Musisz przebiec za budynek po prawej i dalej drog¹, a¿ do rogatki. Przed ni¹ skrêæ w lewo, uwa¿aj¹c na wrogich wojaków musisz tylko dobiec do poci¹gu i wejœæ po drabince do wagonu. Tak, tylko tyle :).

Misja 3: Operation Overlord

Na pocz¹tku p³yniesz z kumplami i czekasz a¿ siê barka desantowa nie zatrzyma. Potem wyskakujesz i biegniesz w prawo do grupki ¿o³nierzy. Chowasz siê za drewnianymi palami i idziesz za czêœci¹ grupki, która wybra³a trasê w lew¹ stronê ( ci z prawej dostan¹ strza³a). Chowasz siê za tymi s³upkami i szukasz lekarza który sprezentuje ci apteczkê. Potem musisz chowaj¹c siei kucaj¹c dobiec do zasieków aby spotkaæ siê z kapitanem i drugim lekarzem. Szef powie ci, ¿e musisz zebraæ ³adunek, który wypuœci³ saper. Przebiegasz po nim i po „ Wodzie ¿ycia” i wracasz do zasieków. Teraz sprytny ¿o³nierz podstawi ³adunek i rozwali zasieki a ty tam wskoczysz i szybko dobiegniesz do œciany. Czekasz a¿ kumple siê naradz¹ i biegniesz do pierwszego leja. Kroisz snajperkê i zdejmujesz goœcia z ckm-em. Potem biegniesz do kolejnych dziur, ale musisz pamiêtaæ ¿e co chwilê pojawiaj¹ siê nowi goœcie przy karabinie. Jak dobiegniesz do drugiego bunkra to zeskocz do korytarza. PodejdŸ do kolegi on ci powie ¿ebyœ uwa¿a³ na kolejnego mentosa z ckm-em. Musisz go szybko rozwaliæ ale uwa¿aj bo on znajdujê siê za takim ma³ym okienkiem w które trudno jest trafiæ. Potem wchodzisz jako inspekcja do bunkra i koñczysz level.

Misja III czêœæ II

Koñczysz Niemca, gdy ten otwiera klapê i wskakujesz na górê. Zabierasz wymarzon¹ apteczkê i idziesz dalej. W pierwszym pokoju Niemcy przewracaj¹ stó³ abyœ móg³ siê za nim schowaæ :). Rozwalasz ty pionków kroisz co twoje i wychodzisz na górê. Kolejny s³ugus otwiera ci w³az a ty tam wpadasz i robisz zadymê. Wchodzisz jeszcze wy¿ej i mia¿d¿ysz wszystkich którzy ci wyskocz¹. Idziesz na ten balkon w bunkrze i œci¹gasz innych Niemców. Wracasz siê i przejmujesz ckm. Kisisz ni m wszystkich, którzy bêd¹ chcieli wejœæ do budynku. Jak siê skoñcz¹ to wychodzisz i koñczysz misjê.




Temat Autor Data  
solucja
popi 06·12·2001-09:01  
Odp: odp.
mkoltun 07·12·2001-04:01  
Odp: solucja
EVE 07·12·2001-13:01  
Odp: AFHAHFAGFFF
Grabarz 03·12·2003-21:01  
Odp: Solucja
Lumpex 01·11·2003-14:01  
Eve ma racje
Senior 08·12·2001-11:01  
Odp: odp. senior
mAyAh 08·12·2001-16:00  
Odp: dupek
pati 07·12·2005-04:01  
solucja
maryan 09·12·2001-09:01  
ja popieram te solucje
UnVector 01·11·2001-03:01  
Lipa jest
[FPP]mkoltun 01·11·2001-11:01  
GUPI Jack Grillo!!!!
Maciek 01·11·2001-17:01  
Odp: odp dla macka (gupi jack grill...
Drzewo 01·11·2001-19:01  
Odp: Czy kyoœ siê pochwali ?
Joe 01·11·2001-20:01  
Odp: ostatnia misja
Gieros 01·11·2001-22:01  
Odp: Bunkier
Max 05·12·2002-21:00  
Odp: ja przeszlem medala bez kodow ...
SKETEER ASSS |4| 08·12·2003-21:01  
Odp: ja to przejsc
lumpy 05·12·2004-10:02  
Odp: jak
pati 07·12·2005-04:01  
Odp: hahaha
ale jaja 03·12·2002-11:01  
Odp: Chyba jest to wiêkszy pro.......
Kosa 02·11·2003-02:01  
Odp: G£UPI JACk GIRLLO
MAK 02·12·2005-13:01  
Solucja do MoH
Nr 78 01·11·2001-23:01  
Odp: Drugi medal
MVT 02·11·2001-02:01  
Odp: ...o drugim medalu
joe 02·11·2001-03:01  
Odp: powiedzcie jak rozwalic czo³gi...
karakal 03·12·2004-02:02  
Odp: Misja z tygrysem królewskim
Micha³ 04·12·2004-03:01  
Odp: skocz
RangerPL 04·12·2004-04:01  
Odp: kalakar
mati 07·12·2005-11:02  
Odp: Omaha Beach
The Best 09·12·2002-15:00  
Odp: Omaha Beach-jak to przejϾ
FIFA 01·11·2002-18:01  
Odp: Miny w Omaha
demol 02·11·2002-01:01  
Odp: miny
lumpy 05·12·2004-10:02  
Odp: fart?
Johny 05·12·2004-19:01  
pie...y most
singit 02·11·2001-04:01  
Odp: Bridge
Badyl 02·11·2001-05:01  
Odp: BRIDGE !!c odalej?
Joviii 02·12·2002-04:00  
Odp: Lornetka & Radio
The Best 09·12·2002-16:01  
Odp: Nie mogê wezwaæ lotnistwa
Robaczek89 08·12·2004-10:00  
Odp: sing
mati 07·12·2005-11:02  
hitman1
BOBEK 02·11·2001-06:01  
Jak zakoñczyæ misje5 level3- T...
czarny 02·11·2001-10:02  
medyk z bazuk¹???
Przemcio 02·11·2001-15:01  
Odp: ?????????????
ale jaja 03·12·2002-11:01  
Odp: medyk
Nick 05·12·2006-20:01  
solucja
memen 02·12·2002-02:02  
solucja
memen 02·12·2002-02:02  
zjebywanie
cipes 02·12·2002-03:01  
problem!!!
visnia 02·12·2002-03:01  
Odp: odpowiedz
rezus 02·12·2002-04:02  
Odp: morda w kubel
vieniac 02·12·2002-01:01  
co mam zrobiæ
xou 02·12·2002-04:02  
Odp: odp.
vieniac 02·12·2002-01:01  
Odp: misja ze snajperami
pinki 03·12·2002-05:01  
Odp: pomoc
MOHAA 03·12·2002-11:01  
Odp: 5 misja (pomozcie)
Cornholio 04·12·2002-07:00  
Odp: Bazooka Team
pietras 10·12·2003-03:01  
Odp: Odp. Jesteœ w misji 4
The Best 09·12·2002-15:00  
Bastogne
powr 02·12·2002-02:02  
Odp: solucja
memen 03·12·2002-20:02  
Odp: shotgun mission ;p
Rusma 09·12·2004-03:01  
Problem
Nowik 02·12·2002-03:02  
Odp: odpowiedz
lucek90 04·12·2002-05:01  
Odp: odpowiedz
tomi lee 07·12·2002-07:01  
Co za solucja!!!
Pershing 02·12·2002-04:01  
FRONTLINE-MEDAL III
TOLA 02·12·2002-04:01  
Miasto snajperow
Mario 02·12·2002-18:00  
jak przejϾ
mati 03·12·2002-03:01  
misja ze snajperami
pinki 03·12·2002-05:02  
Misja
PETEREK 03·12·2002-08:01  
solucja
cipes 03·12·2002-20:02  
Odp: morda bo gazem da
bary 08·12·2002-09:01  
Odp: Cz³owieku por¹bany
The Best 09·12·2002-15:00  
misja 5 - obrona mostu
versa 04·12·2002-03:01  
most jest prosty!!!!!
musk 04·12·2002-01:01  
Czolg (miasto ze snajperami)
Cornholio 04·12·2002-08:00  
jak przejœæ misjê z pilotem
clusek 04·12·2002-10:02  
Odp: Misja z pilotem
Cornholio 04·12·2002-10:02  
Odp: odpowjeæ
mati 07·12·2005-11:02  
JAK PRZEPROWADZIC LEKARZA W MO...
SZCZYPIOR 04·12·2002-12:02  
Solucja do MoH
DESTER 04·12·2002-21:02  
Jak rozpierdolic te czolgi?!
LOPEZ 05·12·2002-19:01  
Odp: Rozwalaj czo³gi
pietras 10·12·2003-03:01  
apropo solucji do misji trzeci...
Lelo 07·12·2002-15:00  
Odp: rozwiazanie
xaero 02·11·2002-04:01  
Jak ich znaleŸæ???
picolo 07·12·2002-21:00  
Odp: eloo
szefu 07·12·2002-21:01  
misja 5
majkel 07·12·2002-21:01  
Odp: Obrona czo³gu na moœcie
. 08·12·2002-01:02  
Odp: rolnetka
MARCIN 08·12·2002-09:01  
Odp: hyhyhyh ROLNETKA
weelk 03·12·2005-04:01  
Unreal
szpenio 08·12·2002-15:01  
LUDZIE OPANUJCIE SIÊ!
Leifik 09·12·2002-06:01  
Odp: solucja
marcin 09·12·2002-13:01  
Odp: Przekleñstwa
Nick 05·12·2006-20:01  
Jak dostaæ medal w Afryce
The Best 09·12·2002-15:00  
Odp: Medal w Afryce
FIFA 01·11·2002-18:02  
Jasna cholera HELP
The Best 09·12·2002-16:01  
dziwna sprawa z ohama beach
cym 10·12·2002-04:02  
Odp: te dzia³a
Pawelk 02·11·2002-03:01  
Pomocy ostatnia misja -Wyjscie...
boberek 31·10·2002-12:01  
Odp: wyjscie z bunkra
boberek 31·10·2002-12:01  
Prosze o pomoc!
szprot (jo) 31·10·2002-20:01  
Odp: help
ihgimtyyyyyyym 31·10·2002-23:01  
CO TO JEST
HA HA HA HA HA 01·11·2002-01:00  
Winda
Misha 01·11·2002-08:01  
Zniszczenie u-bota
Gu3scik 01·11·2002-23:01  
Proszê Was towarzysze broni o ...
Barnej 02·11·2002-00:02  
Odp: ta misja
Pawelk 02·11·2002-03:01  
pos³uchaj
kultura 02·11·2002-05:01  
PROBLEM
LIKILUX 02·11·2002-03:01  
Odp: pomoc
cym 02·11·2002-06:00  
miasto
manek 02·11·2002-20:00  
6 Misja
Duton 01·12·2003-01:01  
Odp: "niewidzialne" dzia³ko
alien 02·12·2003-14:02  
Patch US Uk Only
Duton 01·12·2003-02:01  
THE RETURN TO SCHMERZEN
alien 02·12·2003-14:02  
Comand Post
zeeeed 03·12·2003-12:01  
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx... 04·12·2003-05:01  
*
Mike Powell 04·12·2003-12:01  
MOH Rising Sun (Singapur)
HASHMEN 06·12·2003-06:01  
Solucja
Q 06·12·2003-18:01  
The Bridge: POMÓ¯CIE !!!!
boOR 08·12·2003-06:01  
mohaa
abdul 09·12·2003-10:01  
Kompletna solucja do MOH:AA
ferry 09·12·2003-14:01  
czy ktoœ wie
alien 01·11·2003-13:01  
Pomocy! Nie moge przejs 1 plan...
Boromir 02·11·2003-05:01  
Odp: Misja z obozem w Trondheim
Sutek 03·12·2004-00:01  
Jak przejϾ misje 5 level 1
snajperek 01·12·2004-02:01  
Jestem za³osny
Pol 02·12·2004-05:01  
Proste pytanie
Pol 02·12·2004-06:01  
Odp: Jestem upoœledzony umys³owo - ...
Pol 02·12·2004-09:01  
Jestem cienki
superrafik 03·12·2004-04:01  
Odp: To ja lumpy
lumpy 05·12·2004-10:02  
dajcie jeszcze
kub 04·12·2004-02:00  
duzy problem
Darek 06·12·2004-10:01  
powalony most
wielki ptak 08·12·2004-06:02  
Odp: Ta misja przed czo³giem
Robaczek89 08·12·2004-09:01  
Odp: Juz nie trzeba
Robaczek89 08·12·2004-09:01  
Misja 2 Sculling the coœtam
Powell 01·12·2005-12:01  
Porombana Solucja
Powell 01·12·2005-12:01  
Kod wstêpu
MA-RY 01·12·2005-16:02  
Omaha Beach
Powell 02·12·2005-05:02  
POMOCY GLUPIA SPRAWA jack gril...
pablo 02·12·2005-02:01  
Odp: Odp
Adi 02·12·2005-03:02  
Odp: ODPOWIEDZ
pablo 02·12·2005-06:00  
jak przejœæ t¹ misje ??
Piti 02·12·2005-06:02  
nie wiem co zrobidz...
Sebu 02·12·2005-11:01  
Odp: Pacific Assault
bolek 03·12·2005-02:00  
Pacific Assault
Bolek 03·12·2005-02:00  
Odp: plaza
powietrzyk 08·12·2005-00:01  
Sniper's Last Land
snajper 04·12·2005-11:01  
Odp: snajper w budynku gdzie szafa ...
jazda 02·12·2008-01:01  
pytanie
mati 07·12·2005-11:02  
jak rozjebac obóz i te psy
powietrzyk 08·12·2005-00:01  
miasto snajperów
pajonk 08·12·2005-02:01  
MIASTO SNAJPERÓW
pajonk 08·12·2005-02:01  
mam
pajonk 08·12·2005-03:01  
Pomocy
Gery 01·11·2005-01:01  
medal
szremik 02·11·2005-12:00  
Help SolidERSS!!!
Master of Zb-k 01·12·2006-15:01  
Odp: przesz³em
master of zb-k 01·12·2006-17:00  
chyba 4 misja
michalllllll 02·12·2006-14:02  
SPEARHEAD
Ziomuœ 03·12·2006-04:00  
Chyba druga misia SPEARHEAD
Ziomuœ 03·12·2006-04:00  
Jak to przejϾ
Ziomuœ 03·12·2006-01:00  
Omaha Beach
Czy¿yk 03·12·2006-02:01  
kod instalacyjny
goly 03·12·2006-21:01  
Solucja do Omacha Beach
Mike Powell 08·12·2006-04:01  
Odp: Omacha Beach
Mike Powell 08·12·2006-04:01  
Odp: Psy
Pies 08·12·2006-06:02  
aa
aaaaaa 09·12·2006-13:01  
jak skoñczyæ ostatnia misje?
Hary 01·11·2006-17:00  
juz jest ok
hary 01·11·2006-21:01  
jak
Kubiœ 02·11·2006-15:01  
Medal of honor-Bastogne
rambo 04·12·2007-20:01  
moze mi ktos powie jak zejsc z...
L.G.79 02·12·2009-12:02  
Odp: MOHAA
komandos040 02·11·2009-01:02  
Odp: Zakoñczenie.
komandos040 02·11·2009-02:01  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]Atog
Aktualizacja: 05·12·2001 - 18:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj siê z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieæ siê jak ukierunkowaæ swoje produkty i us³ugi do graczy.


Dzisiaj jest Czwartek · 28 Marca · 2024
Strona wygenerowana w 0.178787 sek.