|
- Drzwi
UWAGA: Ten tutorial zakłada, że potrafisz już zrobić podstawowe rzeczy w MoHRadiancie typu pokój, światła, teksturowanie itp.
Ten tutorial pokaże ci, jak do swojej mapy dołączyć drzwi, proste, zamykające i otwierające się drzwi.
OK, zaczynamy. Zrób ...
Rozmiar: 4.63 KB, 02·12·2002 - [FPP]Rookie One
- Czytaj dalej >>
- Interface
W tym tutorialu odbędziesz krótką "podróż" po programie MoH Radiant. Nauczysz się korzystania z jego interface'u.
Układ graficzny
Po uruchomieniu programu MoH Radiant powinieneś zobaczyć okno wyglądające podobnie do jednego z tych na poniższych scre...
Rozmiar: 5.73 KB, 02·12·2002 - [FPP]SavageMarine
- Czytaj dalej >>
- Kompilacja map
Proces kompilowania map jest bardzo prosty. Po rozpakowaniu MBuildera (w tym tutorialu korzystamy właśnie z niego), oczywiście uruchom go :-). Spójrz na główne okno (nie zwracaj uwagi na to, co jest wpisane w polach, bo do tego dojdziemy później):
...
Rozmiar: 3.22 KB, 05·12·2002 - [FPP]SavageMarine
- Czytaj dalej >>
- Konfiguracja
Wprowadzenie
Na początku musisz zgromadzić następujące rzeczy:
MoH Radiant
MoHPile or MBuilder (Front end compile assist programs)
Możesz je pobrać tutaj
Przed rozpoczęciem pracy należy stworzyć sobie odpowiedni katalog na dysku gdzie będziemy p...
Rozmiar: 2.4 KB, 02·12·2002 - [FPP]McCout
- Czytaj dalej >>
- Pierwsza mapka
Pierwszy Pokój...
W pierwszym okienku z lewej od gory mamy widok 3d reszta okienek to widoki 2d
gorny prawy rog to widok z gory a te na dole to widoki z boku. Okienko z napisem console otwieramy i zamykamy klawiszem "o"
te niebieskie dziwne znaczki w o...
Rozmiar: 3.34 KB, 02·12·2002 - [FPP]Adziu
- Czytaj dalej >>
- Rekrutacja
New Document
Witamy w sekcji poświęconej tworzeniu map do gry Medal of Honor.
Poszukujemy osób chętnych do współpracy. Aby nam pomóc w tworzeniu działu, wystarczy dobrze znać język angielski ponieważ nie spotkałem sie jeszcze z po...
Rozmiar: 768 Bajtów, 02·11·2001 - [FPP]McCout
- Czytaj dalej >>
|
-------------------------------------- Autor: [FPP]McCout Aktualizacja: 03·12·2002 - 01:01
: DRUKUJ
|
|